.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای مدیرکل چه کسی دروغ می گوید ؟؟
آقای مدیرکل در حالی اخبار منتشره شده در پایگاه های خبری از جمله شمال نیوز را کذب دانست که به گفته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تخلفات انجام شده در آزمون استخدامی معلمان در سال 89 بیشتر از تخلفات آزمون دستیاری پزشکی بوده است...

آزمون استخدامی آموزش و پرورش و چالش های مرتبط با آن همچنان ادامه دارد و بسیاری از داوطلبان و خانواده های آنان از نحوه برگزاری آزمون و نتایج آن به شدت گله مند هستند اما انگار برای مسئولین آموزش و پرورش، اعتراض داوطلبان و نگرانی آنان هیچ جایگاهی ندارد و بجای پاسخگویی درست، بازی با کلمات و اصرار بر صحت آزمون را پیشه خود قرار داده اند و حتی به خود اجازه ندادند که یک بررسی منطقی و اساسی در این زمینه صورت گیرد، بطوری که وزیر آموزش و پرورش در یک توجیه غیرمنطقی برای اثبات صحت آزمون متوسل به آمار پذیرفته نشدگان خانواده مدیران می پردازد در صورتی که معلوم نیست آقای وزیر از چه طریقی به این آمار دست یافته است. در حالی که در هیچ کجای فرم ثبت نام اشاره ای به فرزندان مدیران نشده است.

از سوی دیگر اداره کل آموزش و پرورش استان که برخورد مناسبی با معترضین نداشته است، بار دیگر صحت این آزمون را توسط مدیرکل مورد تاکید و تایید قرار داده است و گزارش شمال نیوز و برخی پایگاه های خبری از تجمع معترضین و موارد مطروحه را کذب محض می داند در حالی که از زمان اعلام نتایج آزمون تاکنون آموزش و پرورش مازندران در یک خبرکذب و دروغین اعلام کرد که کارنامه تمامی داوطلبان در سایت آموزش و پرورش مازندران قابل دریافت است و با وجود گذشت بیش از چند هفته از این اعلام کارنامه ای در سایت قابل دریافت نشده است و اصلا صفحه ای باز نمی شود که داوطلبان کارنامه خود را دریافت کنند.

آیا براستی این شمال نیوز است که خبر کذب می دهد یا مسئولان آموزش و پرورش که عادت کرده اند با کلمات بازی کنند؟

آقای فیاضی این را بخاطر دارید که سایت شمال نیوز تمام تلاش خود را برای انعکاس اخبار و رویدادهای شمال کشور بکاربرده و ارائه نظرات وزیر آموزش و پرورش ، مصاحبه های جنابعالی و اخبار مربوط به این ایام را بطور مکرر منعکس نموده است .


شمال نیوز قصد نداشته است که مسائل مربوط به آزمون استخدامی تداوم یابد اما نحوه سخنان مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه مصاحبه با خبرنگاران و کذب خواندن گزارش برخی پایگاه های خبری، ما را بر آن داشت با اشاره ای کوتاه وضعیت آموزش و پرورش استان را مطرح کنیم و اگر آقای فیاضی تمایل دارند گزارش ها، نظرات و مسائل رسیده را منتشر کنیم تا مردم مازندران بهتر درک کنند که در آموزش و پرورش مازندران چه می گذرد.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در حالی اخبار منتشره شده در پایگاه های خبری از جمله شمال نیوز را کذب دانست که به گفته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تخلفات انجام شده در آزمون استخدامی معلمان در سال 89 بیشتر از تخلفات آزمون دستیاری پزشکی بوده است.


این در حالی است که نمایندگان مجلس با جمع آوری 50 امضاء خواستار استیضاح وزیر آموزش و پرورش شدند.


عبدالوحید فیاضی در حالی انتقادات وارد شده به آزمون استخدامی معلمان را نپذیرفت که اعتراضات بسیاری از سوی شرکت کنندگان در این آزمون انجام شده است.

چرا در بین 20 رئیس و مدیرکل دستگاه های اجرایی که از سوی استانداری در هفته دولت مورد تقدیر قرار گرفتند بر خلاف سال های گذشته نامی از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نبود؟


آقای فیاضی بکارگیری جمعی از فرزندان مسئولان سازمان و مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو بدون شرکت در آزمون را چگونه توجیه می کنند؟

در حالی که هر ساله داوطلبان مازندرانی رتبه های برتر کنکور را در سطح کشور کسب می کردند امسال فقط یک نفر موفق به کسب رتبه بین ده نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی شد و آن هم با وجود دو مرکز با سابقه تیزهوشان در مرکز مازندران این فرد از شهرستان نوشهر انتخاب شده بود.


برای برگزاری کنفرانس ملی ریاضی در تمامی فراخوان ها، مصاحبه ها و پوسترها محل برگزاری این کنفرانس شهرستان ساری اعلام شده بود، در یک تصمیم ناگهانی محل برگزاری کنفرانس به محمودآباد که منطقه زندگی آقای فیاضی است تغییر کرده است هرچند در مقاطع مختلف نیز برخی از رسانه ها و خبرنگاران مکررا مکان های مناسبی را در شهرستان ساری به مسئولان پیشنهاد دادند. علی الظاهر شائبه تمایل آقای رئیس برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پررنگتر می شود.


همچنین چندی پیش بخشی از زمین هنرستان کشاورزی شهرستان ساری بدون دریافت هیچ گونه وجهی در اختیار استانداری قرار گرفت که با انتقاد نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی روبرو شد.

جناب آقای فیاضی، ادامه قرارداد جنابعالی با فردی بازنشسته با عنوان مشاور جنابعالی و پرداخت حقوق آن از مبادی غیرقانونی بر چه اساسی صورت می گیرد؟

آقای فیاضی وقتی در مرحله ثبت نام هیچ سهمیه ای برای زنان در زمینه استخدام در رشته آموزش ابتدایی لحاظ نشده است اعلام جمع کثیری از افراد آن هم زن برای استخدام در رشته آموزش ابتدایی بر اساس کدام معیار و آزمون صورت گرفته است؟

آقای فیاضی، شمال نیوز خبر کذب می گوید یا آموزش و پرورش که در سایت رسمی اعلام نمود که کارنامه داوطلبان استخدام در سایت قرار داده شده است و از ان روز تاکنون که بیش از چند هفته می گذرد کسی موفق نشده است کارنامه خود را دریافت کند واصلا سایتی باز نمی شود که بخواهد دریافت شود.


جناب آقای رئیس، خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و مطالبات مردم می بایست به زبان آنها مطرح و مشکلات مردم مطرح گردد چگونه است که شما برای خبرنگاری به اندازه یک ولی دانش آموز احترام قائل نیستید و او را حتی در این جایگاه هم نمی پذیرید و بجای پاسخگویی به سئوال خبرنگار که در حقیقت سئوال اولیاء دانش آموزان است از دادن پاسخ طفره می روید و عادت کرده اید که اینگونه باشید.

لینک خبر:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906281688

خبرگزاری فارس:

" اين نشست خبري با حاشيه‌اي از قبيل مطرح كردن مشكل خانواده‌ها در هنگام ثبت نام بود كه از سوي خبرنگار هفته‌نامه‌اي مطرح شد كه مديركل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان كرد: شما در مقام خبرنگار در اين جلسه حاضر شديد نه اولياي دانش آموز، ما در ثبت نام مراكز دولتي هيچگونه مشكلي نداريم."


پیش از این نیز در زمان تجمع اعتراض آمیز آزمون دهندگان در مقابل آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص خبر منتشره شد در شمال نیوز از کلمات تند و عتاب آمیزی استفاده کرد و با بیان این من خودم رسانه ای هستم سعی داشتند این مسئله را به گونه ای ختم به خیر کنند.

آقای فیاضی، اگر خبر منتشر شده در شمال نیوز حتی خلاف واقع هم بود پاسخ آن بکارگیری کلمات تند و عتاب آمیز نبود و باید گفت که اخبار، گزارش وانتقادهای مطرح شده در رسانه ها، پاسخ رسانه ای دارد نه بیان جملات تند و عتاب آمیز.

پس مشخص است آقای رئیس بجای اینکه رسانه ای باشد، ادای رسانه ای بودن را در می آورند. آقای فیاضی لطفا ادا در نیار.

هر چند در وصف نشریه وی نیز حرف های بسیاری وجود دارد.

در مورد وضعیت آموزش و پرورش و بلایی که بر سر آن رفته است سخن بسیار است. اما جنابعالی که بیش از 2 سال مسئولیت آموزش و پرورش مازندران را بر عهده گرفته اید می پرسیم آیا در میان خیل عظیم افراد متعهد و کاردان و دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی در سطح ارشد و دکترا، بسیاری از روسای منصوب شده توسط شما از جمله روسای مرکز استان که در حقیقت آینه مدیریت استان است، شما از چه کسانی استفاده کردید؟

آیا هر دو رئیس مرکز استان بازنشسته نشده اند و شما با سفارش نمایندگان دوران خدمتی آنان را تمدید کرده و با وجود کمترین امتیاز مدیریتی و حضور جوانان مجرب همچنان آنان را به عنوان روسای آموزش و پرورش در مسند امور دارید.


آقای فیاضی در 2 سال گذشته واقعا چه طرح و برنامه جدیدی را ارائه نمودید و چه اقدام مثبتی بجز کارهای تکراری که در گذشته هم انجام شده است در آموزش و پرورش انجام دادید؟

بسیاری از همایش های استانی و گردهمایی را به شرکت نفت محمودآباد برده اید در حالی که سالن اجتماعات اردوگاه بادله و باشگاه فرهنگیان و حتی چندین سالن مجهز در مرکز استان و شهرهای مجاور وجود دارد.


آقای فیاضی، کمی هم به معاونینی که منصوب کرده اید دقت کنید کدام یک از معاونین منصوب شده شما سمت آنان با مدرک تحصیلی و تجربه آنان سازگار است؟


مطمئن باشید ادامه این روند آموزش و پرورش مازندران را در باتلاقی عمیق گرفتار خواهد کرد و در کنار مسائل مدیریتی برخورد امنیتی حراست و عدم پاسخگویی جنابعالی، مشکلات را دو چندان کرده است و از نمایندگان مازندران و کسانی که دلسوز آموزش و پرورش هستند انتظار می رود تا برای وضعیت آموزش و پرورش مازندران فکری کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1389
آقای مدیرکل، اولیاء دانش آموزان فرزندان خود را با امید و آمالی به مدارس می فرستند تا ضمن کسب دانش، تربیت اسلامی را هم فرا گیرند، ولی متاسفانه در برخی از مدارس شما در زمان امتحان پایان ترم سئوال با پاسخ در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود تا نمره ای بالا را اخذ کنند و اولیاء هم دلخوش هستند که فرزندان آنان در حال کسب دانش هستند. آقای فیاضی دانش آموزان به رسم امانت جهت تعلیم و تربیت به سازمان تحت امر شما سپرده شده اند چرا در امانتی که آینده کشور را می سازند اینگونه خیانت می شود.
نا شناس 29 شهريور 1389
در خصوص آمار بالای مصرف مواد مخدر در مدارس بویژه مدارس دخترانه علی رغم بکاری گیری مشاوران و معلمان پرورشی هیچ اقدامی نمی شود. موج مسائل غیر اخلاقی و جنسی را نیز باید به این مسئله اضافه کرد.
هنرستان های کاردانش کارآیی لازم را طبق اهداف تعیین شده ندارند.
نا شناس 29 شهريور 1389
من یکی از دبیران هنرستان کشاورزی ساری هستم قسم می خورم آقای فیاضی از اداره یک هنرستان عاجر بودند و آنجا را به لجن کشیدند واقعا جای چنین فردی با آن ضعف مدیریتی در آموزش و پرورش استان است
نا شناس 29 شهريور 1389
من کارشناس آموزش و پرورش مازندران است از انتصاب معاون جدید برنامه ریزی اداره کل شوکه شدم این فرد حتی با حودش هم مشکل دارد چه برسه به ارباب رجوع
نا شناس 29 شهريور 1389
حتی شرایط بومی برای شهروندان ساری انجام نشد و بیش از 70 درصد قبولی شهرستان ساری بابلی و آملی و قائمشهری هستند که یقین داریما سیستم مدیر کل محترم وارد شدند
عباس 30 شهريور 1389
خدا پدرتون رو بیامرز د که از حرف دل مردم رو میزنید بخدا در استان ما با مدرک دیپلم قبول شدند آنقدر توی این آزمون جنایت شد که حد نداشت لیسانس مامایی رو آوردند آموزش ابتدایی
نا شناس 30 شهريور 1389
فیاضی برو دنبال انتخاباتت بسه دیگهافتضاح به بار اوردن
نا شناس 30 شهريور 1389
سایت محترم شمال نیوز لطفاًانتقاد پذیر باش ومعایب خودت راهم در کنار عیب دیگران ببین.
نا شناس 30 شهريور 1389
واقعا جای تعجب داره سایت وزین شمال نیوز که معمولا خبرهای توپ کار میکنه خودش درگیر این موضوع کرده بابا اتفاقات مرتبط با ازمون استخدامی اونقدر افتضاح هست که همه میدونند چه خبره - - البته اقای فیاضی مقصر نیست کل کشور همین وضعیته
نا شناس 30 شهريور 1389
فوق ديپلم خياطي و راه و ساختمانو براي آموزش اتدايي پذيرفتند .تازه ما چيزي نمي خواهيم جز اينكه يك ليستي از افراد قبول شده با مداركشون و رتبه و سهميه شون منتشر كنند تا معلوم بشه كي دروغ ميگه.
نا شناس 30 شهريور 1389
جوانهاي مظلوم سوادكوه كه اكثرشان با مشقت و مصيبت تو دل جنگلها و كوههاي البرز درس خوندند هيچ فرجه اي براشون قائل نشدند ولي كسي كه باباش سپاهي بود و حسابي از اين نظام صور زد از قائمشهر آوردنش سوادكوه معلم ابتدايي بشه اين در كجاي قانون ،كتاب ، شرع ، عرف ، وجدان ، و انصاف نوشته شده.آقاي فياضي تا عمر دارم اسمت تو ذهنم مي مونه . حتي در كابوس شبهايم!
saye 30 شهريور 1389
سایت محترم شمال نیوز همه را ننوشتی رسالتت را کامل کن.لطفا. از رییس اداره پاسخگویی به شکایات که الفبای رفتار اجتماعی را نمداندسخن نگفتی/از اهالی نوشهر و چالوسه.بسیار نادان و مستبد و بی عرضه هست که شبانه روز مثل کنه به فیاضی چسبیده و فقط و فقط رضایت فیاضی را جلب میکنه و لاغیر.باور کن توانایی اداره یک آبدارخانه را نداره چه رسد به پاسخگویی به ادارات .عقده ای و کاسه لیس فیاضی میباشد.
نا شناس 30 شهريور 1389
من يكي از كساني هستم كه در آزمون آموزش وپرورش شركت كردم آقاي فياضي ودار ودسته اش همه جا مي‌خواهند همه جيز را خوب جلوه دهند بنده با رتبه زير 300 آيا حق نيست كه قبول شوم وتازه براي دريافت جواب كه مراجعه مي‌كنم وبررسي مشكلات به همان آدرسي كه آقايون دادند مراجعه مي‌كنيم كسي پاسخگو نيست؟ وفقط يك جواب سركاري مي دهند؟ آقاي فياضي چرا حق وناحق مي‌كنيد؟
نا شناس 30 شهريور 1389
رقت بورده اسا زلف ونوشه
اسا گيرنه ونوشه خد ره گوشه
تلارخشك و چلو خشك و چنار خشك
يلاق سبزه تا دريو كنار خشك
الهي پر بوينم هَند ا جرّه
بوينم كه برارون زَنّه درّه
امه خنده بلند بوه ، پرهايره
يلاقّه تا لب دريو سرهايره
بوينم كل تلار ، چكّه سما ره
شمه شور و نواي طالبا ره
كشه بيريم دهي ره سون پيرار
بوينيم نوج بزو سرپيش ازّار
از :استاد گوران
تقديم به سرهاي پرشور و دلهاي پردرد
نا شناس 30 شهريور 1389
از روزي كه نتيجه را گرفتيم و دو بار اعتراض نوشتيم هيچكس جواب ما رو نداد
نا شناس 30 شهريور 1389
در اكثر رسانه ها بيان مي‌شود سرانه آموزش وپرورش 12ميليارد تومان است وآموزش وپرورش براي تعليم وتعلم هزينه مي‌كند به استحضارتان برسانيم كه در هنرستاني كه رشته كامپيوترتدريس مي شود مدير هنرستان از نداشتن سيستم كامپيوتري گلايه مي‌ كردو مي گفت با باز گو كردن مشكل به مسئول هنرستان در جواب مي گفت: يه جوري سرش وهم بياوريد پول نداريم
نا شناس 30 شهريور 1389
از اطلاع رساني خوب سايت شمال نيوز متشكرم
اين آزمون واقعا افتضاح بود. در يكي از استان ها بعد از برگزاري آزمون استخدامي، آموزش و پرورش از بنياد شهيد 20 نفرد نيروي درخواست كرده است. واقعا جالبه!!
نا شناس 30 شهريور 1389
آموزش و پرورش كه هميشه از كمبود بودجه مي ناله من تعجبم كه چطور يه هويي 40 هزار نفرو استخدام مي كنه؟
فرهنگی ارزشی 30 شهريور 1389
با تشکر از همدردی شمال نیوز با خانواده بزرگ فرهنگیان- مشکلات مطرح شده جزئ ظاهر قضیه است - مصیبت در پرونده مالی جناب مدیرکل در عقد قرارداد با شرکت ها و عدم پرداخت حقوق شرکتی هاست-مصیبت انجاست که رایانه اداره در منزل مسئول دفتر ایشان بود- مصیبت در تخلف های اداری و مالی جناب معاون پشتیبانی است -مصیبت در معامله ایشان با نماینده بابل و استاندار گلستان است-مصیبت در جمع کردن هزینه انتخابات مجلس است و ...- اقای وزیر !!! پاسخگو باش.
نا شناس 30 شهريور 1389
او که شادمانی را از مردم بگیرد ، بی شک از گماشتگان شیطان است " کوروش بزرگ "
محفوظ 30 شهريور 1389
جناب مدیر سلام
آیا میدانی در دبیرستانها چه خبره .مدیران شما چه میکنند. چرا بچه های ما افت تحصیلی پیدا کردند .اگر ما مقصر باشیم 90در صد 10 در صدد مدیران خودرا چه میکنید مقصر ما هستیم که به شما اطمینان کردیم
بازی با کلمات و سیاسی کردن و جنجالی بودن خود هنر است این روزها چرا که شما فکر میکنید مردم خوابند
نا شناس 30 شهريور 1389
جائي كه تعيين شد براي پاسخ به مشكلات داوطلبان جواب هيچ كس را نميدهند.ليسانس تربيت بدني دارم در مصاحبه ونمره آزمون كتبي مشكل نداشتم بدون دليل پذيرفته نشدنم.درد مان را به چه كسي بازگو كنيم .فقط حرفهاي زيبا زدن ملاك نيست عمل خوب داشتن هم هنر است.
جمعي از شركت كنندگان 30 شهريور 1389
آقاي مدير كل مستنداتي وجود دارد كه كساني در جلسه امتحان حضور نداشتند ولي قبول شدند اگر مايل باشيد دفعه آينده نام شركت كنندگان و رابطه آنها با مسئولان و دستندر كاران را براي تان ايميل كنيم ولي قبلش استفاتو بنويس تا مثل كردان نشه و دروغ شما هم رواگه رو بشه كه ميشه و تازه منتظريم ببنيم شما چكار ميكنيد كه ميدونيم هيچ كار نمي كنيد هفته بعد همه رو مي فرستيم تو ساتها تا همه كشور هم بدونن كه شما ديگه رو صحت امتحان تاكيد نكنيد.
نا شناس 30 شهريور 1389
مدیر محترم سایت لطفاً حرفهای زشت و توحین را روی سایت قرار ندهید چرا که همه گیر وبعنوان یک عادت می شود شما که این را نمی خواهید .با تشکر
نا شناس 30 شهريور 1389
یه خبر جالب تر

از وقتی شمال نیوز خبر کذب بودن کارنامه در سایت آموزش و پرورش رو زده، این اطلاعیه از سایت شمال نیوز پاک شده و یا به آرشیو رفته
حاج داود 30 شهريور 1389
عبدالوحید خان یادته بهت گفتم سایتها همه چیزها رو به نمایش نمی گذارند با این وضعیت اسفبار میخوای پست بالاتر بگیری .باطن تو در ظاهر مدیر آموزش و پرورش محمودآباد وجود داره فردی که قبل از اینکه تایید صلاحیت بشه حکمش را زدی چون میدو نستی صلاحیت نداره فقط رفیقته .راستی این اداره آموزش و پرورش ما از کجا پول در میاره که اینقدر دست دلبازی داره وبه جاهای دیگه کمک مالی می کنه پس چرا از خانواده ها جهت ثبت نام پول دریافت می کنند .چرا وضعیت مدارس هم به لحاظ فرهنگی هم به لحاظ ظاهری ناراحت کننده است. کسی که دنبال فرصت هست تا سوء استفاده کنه بهتر از این نباید انتظار داشت.کسی که برای اثبات خودش به خون شهید پاک و مطهرش قسم میخوره ولی عمل نمیکنه چه جور آدمیه؟یک انتقاد ساده در سایت کردم بلافاصله مدیر شهرستانت بیانیه کذب بر علیه من صادرکرد .راستی اگه 95درصد دیگه مردم دسترسی به سایت داشتند تکلیف تو چی میشد.خداحافظ فیاضی(حاج داود)
نا شناس 30 شهريور 1389

فیاضی بهترین مدیر کلی بود در عمر درازای اموزش و پرورش .مدیری همچو او نه تنها دروغ نمی گویند بلکه ناجی هستند.
حاج داود 30 شهريور 1389
بخدا ما دو سال داریم داد میزنیم که این سازمان و امکاناتش با اجیر ضد دولتش آقای فلاح رئیس آموزش و پرورش محمودآبادامکانات این سازمان را برای انتخابات مجلس هزینه می کنند اونهم برای جاهای دیگه. مجتمع شرکت نفت و هزینه های طاغوتی و معرفی فیاضی .اما کو گوش شنوا.اقای فیاضی محترمانه برو بیرون تا دکتر محمود در سفر ش به استان گوش تورو نگرفت بیرون ننداخت (داود محمدزاده)
ابراهیمی 31 شهريور 1389
برای شمال نیوز متاسفم به جای اینکه بره گندکاریهای دانشگاه آزاد غیر اسلامی شهرهای مازندران را برای مردم رو کنه تا بفهمند حامیان جریان فتنه سبز چه کسانی هستند از آب گل آلود ماهی میگیره و می کوبه سر اصولگرایان و آب به اسیاب دشمن می ریزه . من شمال نیوز را مردتر از حرفهایی که زده شد می دیدم ولی متاسفانه امتحان خود را بد پس داده است . بهتر بود با مدیرکل آموزش ورورش یک وقت می گرفت و واقعیتهارا از زبان ایشان میشنیدند و راهکار ارائه می دادند. معلومه که شمال نیوز سلیقه ای عمل می کند. مدانم که این مطالب را روی سایتتان قرار نمی دهید ولی خدا را در نظر داشته باشید.
نا شناس 31 شهريور 1389
جناب آقای فیاضی
از زحمات بی دریغ شما کمال تشکر را داریم.

جمعی از فرهنگیان ساری
نا شناس 31 شهريور 1389
از برگزاری درست و صحیح آزمون استخدامی تشکر می کنیم و توفیقات روز افزون مسئولین امر را از خداوند منان خواستاریم.

جمعی از فرهنگیان آمل
نا شناس 31 شهريور 1389
آفرين شمال نيوز حق فياضي را خوب گذاشتي كف دستش مديرهاي بي كفايتي استان مثل جهاد كشاورزي، بيمه تامين اجتماعي هم براي گرفتن نوبيت داندان پزشكي در درمانگاه تامين اجتماعي بايد 35روز نوبت داشته باشيم بهتر است اين روند ادامه داشته باشد .بايد مديران ارشد استان كه دايه دار ي عدالت در سر مي‌پرورانند با خواندن درد دل مردم اقدام به بركناري فياضي كنند.
نا شناس 31 شهريور 1389
مگرنماینده ولی فقیه نماینده آقا در استان نیست؟ مگر این صداها و فریادها و این ناله ها وحق کشی ها رو نمی بیند و نمیشنود؟ اگر ایشان بررسی بفرمایند و در صورت صحت (که قطعا صحت داردو اظهر من الشمس است ) مراتب را به ولی امر مسلمین گزارش بفرمایند ، آقای فیاضی یا امثالهم قطعا در حاشیه امن نخواهند بود. آیا احساس نمی کنید نظارت لازم انجام نمیشود؟
a 31 شهريور 1389
آقای مدیرکل دمت گرم.کاردرست رو توانجام دادی.آخه کدوم آدم عاقلی نون رو از دهن خودش و کس و کارش میکشه و میذاره تو دهن دیگرون.خیلی کارت درسته
نا شناس 31 شهريور 1389
فرداي روز قيامت پيش خدا آيا فياضي به كساني كه خوش خدمتي كرد، مي‌تونه پاسخ بده يا آنها هم مي‌گن.... مي‌شد نمي‌كرد. متاسفم براي مديري كه در دولت احمدي‌نژاد نام اين عزيز را خراب كرد كاش يكي بياد ببينه كه آموزش و پرورش مازندران درگير چه بده و بستون‌هاي شده
نا شناس 31 شهريور 1389
چرا جاي خبر را عوض كردين ترسيدين بزارينش بالا مردم ببينند چه بلاي سرش مي اومد
نا شناس 31 شهريور 1389
اگه فياضي شمال نيوز را نمي توپيد صداي در نمي‌آمد بهتر است مدير سيات وزين شمال نيوز كه ادعا مردم داري مي‌كند اين روند را تا بركنار فياضي وامثال آن كه براي استان فقط مايه درد سر هستند ادامه دهد وگرنه بعضي از مديران بي كفايت استان كاري براي مردم انجام نمي‌ دهند
نا شناس 31 شهريور 1389
مشخص است دروغ را فیاضی می گوید .کار بی تدبیرانه اش نظام را زیر سوال برد .
حاج داود 31 شهريور 1389
قابل توجه: رئیس اموزش و پرورش محمودآباد روز شنبه 3/7/89جهت تبلیغات انتخاباتی آقای فیاضی نشست سیاسی با بسیجیان راباسخنرانی برادر جانباز فیاضی تدارک نمود . یه نوعی شام تبلیغاتی دیگه! محدودیت هم نداره چون هزینه برایشون مهم نیست همه دعوتین.راستی چرا داخل شهر برنامه نمی گیرند.هفته دفاع مقدس مگه خصوصیه !اینقدرهزینه و دست دل بازی برای چیه؟چرا مجتمع نفت محمودآباد که زیاد هزینه بره؟بیچاره آموزش وپرورش شهرستانهای استان آیا می دونستین این چندمین شام چند هزار نفریه که درزمان مدیریت آقایان داده میشه؟فقط اینقدر بگم که آمار از دست مادر رفته . آقایان انصاف شما کجا رفته درهمین شهر هزاران نفر به نان شب محتاجند. خیلی از خانواده ها دراثر فقر از هم پاشیده شدند لعنت بر شما که بجای هزینه برای رشد فکری برای نان ونام خودتان هزینه می کنید!(حاج داود)
admin 31 شهريور 1389
اگر آقای فیاضی کنفرانس ریاضی را به مجتمع نفت نمی‌برد معلوم نبود چه آبرویی از مازندران می‌رفت. شما که نبودی تو کنفرانس بهتره همه چیزو با هم قاطی نکنید.
آقای فیاضی، دستت درد نکنه ازینکه کنفرانس ریاضی خوبی برگزار کردی و آبروی مازندران را خریدی.
بگذار ساروی‌ها بفهمن چقدر بی‌عرضه اند.
مازنی 31 شهريور 1389
ساروی‌ها آتیش گرفتن. یکی بیاد اینا رو خاموش کنه. شمال نیوز هم شده آتیش بیار معرکه.
اگه نماینده‌های ساری و قائم‌شهر عرضه داشتند میامدند به بدبختی‌های مردم شهراشون می‌رسیدند نه اینکه بیان یقه مدیرکل آموزش و پرورش رو بگیرن.
نا شناس 31 شهريور 1389
به تمام دست اندركاران شمال نيوز خسته نباشيد ميگويم و از اينكه تنها جايي است كه ميتوانيم صداي مان را به آقاي فياضي برسانيم وقتي وارد آموزش و پرورش ميشويد وقتي ميفهمند در مورد اعتراض آزمون پيگيريم كوچكترين توجهي نميشه خودم قبل از اعلام نتيجه هيچگونه اشنايي را براي پارتي بازي نديديم و لي الان وقتي به هر كي سفارش ميكنيم ميگويند چرا قبلا خبر ندادي چون دست مان باز بود آيا اين خيانت نيست . آقايان بدانند و عاقبت كار در روز قيامت

نا شناس 31 شهريور 1389
آقياي فياضي لطفا جواب بده تا اين شر بخوابه
نا شناس 31 شهريور 1389
جناب مدیر کل رسانه ای جناب عالی ادعا می کنی که مورد اتهام قرار گرفتی چرا زمینه تهمت به خود توفراهم کردی؟ شما که قرار داد موقت رو در کار خود قانونی نمی دانی چه طور و روی چه حسابی بچه معاونان رو کارمند ادارت کردی؟ تازه روزنامه چی سوردارو رو چه حسابی گذاشتی تو مدرسه یکی از مناطق؟ همه اینا یه طرف قضیه است، حرف حساب بزن مرد مومن ناهنجاری های فرهنگی مدرسه ، تزریق، قرص های روان گردان و هم جنس بازی های دبیر ستانی ها رو کی واست جمعش کنه؟!!!
دلت خوشه تو تلوزیون اعلام می کنی مدرسه قرآنی وا کردی، مرد مومن وشعاری برو بچه های مردم رو دریاب، کم کن آدمای بادمجون دورقابچی دورو برتو، ببین واسه مدیریت چه جوری چاله واست کندن!!!!
parand 31 شهريور 1389
جای تاسف است که برخی از روی غرض ورزی و کینه های درونی و بدون بررسی بی طرفانه این گونه قضاوت می کنند. چون من نوعی در یک آزمون کشوری قبول نشده ام باید همه ی افراد و مسوولین را زیر سوال ببرم. بی انصافی است که برخی فقط به شنیده ها اکتفا می کنند. سایت شمال نیوز هم که فقط از در دشمنی هر چه می خواهد را نثار می کند این یکه تازی ها تا به کی؟ آمار سایت تان را بالا می برید یا حقایق را منعکس می کنید؟
ولله اعلم
داوری ولی دانش آموز 31 شهريور 1389
واقعا برای رسانه متاسفم . چرا اینقدر بی اخلاقی . می دونید تهمت و غیبت کار آدم های ذلیله . جناب آقای فیاضی درسته فرهنگی نیستم ولی دیدم چقدر با حوصله و محترمانه به حرفهایمان گوش کردی و با احترام به شما و امثال شما عرض می کنم شهید بهشتی را بیاد بیاور چگونه ناجوانمردانه متهمش کردند . البته خدا باید قضاوت کنه . شخصیت برجسته و با اخلاقت را می ستایم
عصمت حشمتی 31 شهريور 1389
متاسفم از اینکه بعضی آدمها اینقدر کوتاه فکرند . در یک آموزش و پرورش متمرکز اداره کل کاره ای نیست که در کمال بی عقلی مدیر کلش را متهم می کنید . باید اعتراف کنم که از برخورد مسوولانه کارمندان اداره کل ممنونم هر چند قبول نشدم . من مثل خیلی ها نمی خوام گناه تنبلی و بیسوادی را بر عهده دیگران بیاندازم . خدا شکر دولت به جای سو استفاده مالی و خرید هواپیمای شخصی عده ای را استخدام کرد .
علی 1 مهر 1389
دمتون گرم.
یکی پیدا شد و یه جواب به این نامردا داد. اینا فقط میخوان بد بگن،
یه کم خوبی ها رو نگا نمی کنن.
چشتاتون باز کنین و همه چی رو ببینین .
اینا فقط مدیرکل آموزش و پرورش رو زیر نگرفتن .
اینا با هرکی که مخالف جناح بازی های ایناست غرض ورزی میکنن.
فقط کافیه که با اینا تو یه خط نباشن یا رقیب اینا باشن. سریع لهش میکنن.
خدایا یک کیلو عقل به اینا بده. آمین
نا شناس 1 مهر 1389
عدم رعایت وظایف رسانه ای موجب شد به دنبال این باشم که شما را با توجه به آنچه از لحاظ خانوادگی و شخصیتی و عقده های واپس زده بررسی کنم . هر چند خودم در یکی از رسانه های تهران کار می کنم اما شمالی هستم و شک ندارم از حداقل اخلاق رسانه ای برخوردار نیستی . به خوانندگان محترم توصیه می کنم رفتار قبیح مسوول پنهان و آشکار را تقبیح کنید . آشکار کردن عقده های واپس زده ی افراد معلوم الحال در رسانه توهین به تمام رسانه ای هاست . چرا داستان وزیر کشان را در تاریخ ایران قدیم یادآوری نکنیم . وای بر تنگ نظری ها و عصبیت جاهلی . قرار نیست عوض شویم ؟ من هم از خیلی ها خوشم نمی آد اما رفتار اینگونه را هیچ دینداری نمی پسندد. بیچاره ملتی که شما مدافع دروغین آنها و هموار کننده ی جاده ی نفسانی خود هستید . در حالی که مدیر کل استانتان را به رویارویی رسانه ای دعوت می کنید که در کمال بداخلاقی جملاتی از سر عناد و نفس می گویید . واقعا شرمنده باید شد هر کس برای بیان خواهش دلش یا هر خواسته ی شخصی که برآورده نشده به بیان هجوی می پردازد و با سانسور انتقاد های جدی و انعکاس هجویات راه را برای شروع یک جنگ بی سرانجام فراهم می کنید . هر چند می دانم این مطلب از سوی عصبیت قبیله ای و جاهلی سانسور می شود چون از تهران برایتان نوشتم اما نوشتم تا برای رسوایی خودتان آماده باشید .
رضا 2 مهر 1389
آقایی که از تهران خودتو قاطی کرد ی البته طبق گفته خودت :تو که بیشتر از همه عقده کردی و بی شرمانه به همه توهین می کنی مطالبت اصلا رسانه ای بیان نشده و از اصحاب رسانه نیستی.حداقل صداقت داشته باش وبه رسانه ایها توهین نکن
جمعی از فرهنگیان شهر محموداباد 2 مهر 1389
اقای فیاضی اصلا"بر آموزش وپرورش محموداباد وعزل ونصب هایش نظارت نداشته بلکه تماما"جناحی عمل می نماید که این باعث شده برخی از مدیران لایق از اداره بیرون روند واین هرگز به مصلحت شهرستان نیست
نا شناس 2 مهر 1389
سلام و عرض ارادت
متولد ساری و از ساکن استان مقدس قم هستم.
اخیرا از زبان پدر بزرگوارم و دیگر زحمت کشان شهرستان اخباری دال بر اعتراض شدید دوستان همشهری مبنی بر عدم رعایت انصاف در مصاحبه و انتخاب افراد در آزمون ۀموزش و پروش شنیدم و کل اخبار منتظر شده در این باره را مطالعه کردم و به یقین به این نتیجه رسیدم که حق با دوستان و رسانه محترم شمال نیوز است.
بنده روی اکثر انتصابات توسط این آقای مجترم مطالعه کردم و به شدت از انتصابات ایشان متاسفم از انتصاب معاونین تا مدیر آموزش پرورش های میاندرود و کیاسر و بخش های دیگر......مایه تاسف است که دوستان در ریلی قرار گرفتند که با تاخت و تاز در این مسیر موجبات شرمساری دولت کریمه را لااقل در استان مازندران کلید زده اند بنده شدیدا نسبت به عدم ثبات مدیریت در استان و مخصوصا در ساری گله مندم و متاسفانه عقبه این مسایل عقبه خطرناکی ایست و همه مسایل به آقای ......منتصب می باشد .سیل حرفها،انتقادهاو....سوئ استفاده های مدیریتی این فرد را فراهم آورده است و با کمال تاسف چه در تهران و چه در استان ایشان به تاخت و تاز و یکه تازی در تمام بخش های مدیریتی دخالت می کنند و این از باب موافقت با اصولگرایی باعث ننگ اصولگراها می باشد بنده به عنوان حامی رئیس جمهور محبوب و اصولگرای کشور رفتارهای اینگونه....انتصابات اینگونه را خلاف قانون خلاف انصاف و خلاف ولایتمداری می دانم زیرا که ولایت و محبت جز با تاسی به اصول ایمه و ولی فقیه غیر ممکن است.انتصابات بخشداراهای بدون حتی تحصیلات.....باعث آزار شدید بنده شده است ...جناب آقای ....نماینده فرهنگی مجلس در کمسیون تلفیق برادر محترم ین رسم مردانگی نیست بنده به عنوان حامی شما در انتخابات اخیر مجلس اکنون به شدت از رفتارها و برخوردهای شما متاثرم و ادامه این کارها که لزوما عقبه تمام این منصوبات نامه ها و نوشته های حضرتعالی است موجب سرافکندگی ماست........
تمام نظرات را مطالعه کردم برادری که بیرون گود نشسته ای آقای به اصطلاح رسانه ای آقای شمالی که ادعای شمالی بودن داری شما بهتر بود قبل از اظهار نظر اینگونه کمی با مشکلات مردم کمی با نحوه انتصابات کمی با تغییر مشکلات با این روند تغیید مدیریتی در استان اشنا میشدی ....شما که تنها آن هم یا عید یا تعطیلات برای گذران اوقات خوش و استفاده از طبیغت مازندران سرازیر استان می شوی بهتر است در گود باشی و اظهار نظر کنی تا بیرون گود باشی و صدای لنگش کن از خود به آسمان پرواز دهی......
بنده به شدت در این موضوع حامی شمال نیوز بوده و اعلام همکاری و ارایه اطلاعات با این سایت و سردبیر محترم سایت اعلام می دارم...
نا شناس 2 مهر 1389
با سلام
خواستم مطلبی را راجع به شمال نیوز بگویم نه تنها شمال نیوز کذب محض نیست بلکه حقیقتی است که انتقال دهنده فهم وشعور بالای ملت فهیم است .که مردم از طریق همین سایت های خبری نا ظر اعمال مسئولین هستندواین مطلب را باید به گوش مسئولین رسیده باشد که نباید کور کورانه مسئولی را جابجا نمایند صرفا"بخاطر اینکه در خط جناحی نیست. هر چند لیاقتش زبانزد عام وخاص باشد .ای مسئول تو که ادعای خط ولایت فقیه هستی توکه مدعی فرمانداری مالک اشتری تو که مدعی حزب ا...محضی تو که مدعی شب زنده داری هستی پس چرا بخاطر پست ومسند ریاستت دست به بیت المال میبری؟چرا منافع خود را بر منافع ملت ترجیح می دهی؟مگر مدعی شیفتگان خدمت نیستی؟ظاهرت که تشنه قدرتی!حال شمال نیوز وسایر سایت های اطلاع رسانی بر آن باشید که جایگاه ومنزلت شما هم در پیشگاه معبود عا لیست وهم خدمت شما به خلق ارزنده ترین خدمت است وشما مسئولی که بخاطر فکر جناحی مصالح ملت را به خطر می اندازی بدان حق الناسی که بر گردن گرفتی سخت تر از هزاران سال عبادت خالصانه خواهد بود زیرا که بنام اسلام تیشه بر دین مبین محمدی میزنی پس از فکر طالبانی بیرون بیا وحر زمانه باش تا شیر مادرت بر تو حلال گردد
نا شناس 3 مهر 1389
مدتي پيش به آقاي فياضي كليه معلمين و تا 3 نفر از اعضاي خانواده آنها را در هتل هاي مختلف شهر ها شام داده اند كه ميليون ها توامن هزينه آن شد مدارسي زيادي هستند كه فاقد تجهيزات اوليه هستند اين مبالغ مشكل مدارس زيادي را حل مي كرد. توجيه اين عمل براي من بسيار سخت بود تا اينكه از خبر مذكور در فوق مطلع شدم كه ايشان قصد نماينده شدن را دارد و توجيه منطقي عمل مزبور را دريافتم. از اطلاع رساني شما متشكرم
نا شناس 4 مهر 1389
آقاي مدير كل دروغ نمي گويد بلكه راست نمي گويد بنده تا تاريخ 2/6/89 احساس مي كردم در استخدام آموزش و پرورش انصاف رعايت شده ولي شواهد عيني نشان از ناراستي است جواني كه مي شود در نماز جماعت به دليل پاكي و نجابت به ايشان اقتدا كرد در فرآيند نهايي استخدام تحت فشار قرار مي گيرد ليكن ابرو گرفته به راحتي وارد مي شون ويا جواني كه قبله فراموش كرده براحتي قبول مي شود.
نا شناس 4 مهر 1389
بعنوان یک معلم وفرهنگی برای مدیریت شمال نیوز متاسفم.کهناجوانمردانه وهتاکانه به اموزش و پرورش استان مازندران ودراغاز سال تحصیلی هجمه برده و بباد فحش و ناسزا گرفته اید وانتقام بدر وحنین رامیگیرید.ایا رسالت فرهنگی ورسانه ای شما فقط فحاشی است.تضعیف جایگاه اموزش و پروش استان وفحاشی به جمعی از معلمین صادق وفرهیخته شمارا به کجا می رساند.زهی تاسف.خیل کثیری از فرهنگیان وازادگان استان مازندران.
نا شناس 4 مهر 1389
بعضي ها كامنت گذاشتند كه از برگزاري صحيح آزمون متشكرند احتمالا اينها جزو كساني هستند كه بچه ها يا فاميل هاشون بدون داشتن شرايط علمي لازم در فهرست قبول شده ها قرار گرفتند. اگر غير از اين است لطف كنند اسم خود را بنويسند تا افتخار آشنايي با آنها پيدا كنيم
نا شناس 11 آبان 1389
با تشكر از رسانه خوب ووزين شما اما بايد عرض كنم كه معضل استخدامي 40000 معلم يك معضل ملي است تا جايي كه وزير اموزش وپرورش گفته كه به 40000 چاله افتاده است .حتي اين موضوع را نيز نمي توان به حساب بي لياقتي وزير گذاشت چراكه در شرايط كنوني كه بسياري از جوانان كشور از معضل بيكاري رنج مي برند ايجاد ناگهاني 40000 فرصت شغلي هر سازما يا نهادي را به چالش مي كشد .بنابراين نقش سازمان اموزش وپرورش استان در اين موضوع ناچيز است.با وجود اين بنده مطلع شده ام كه اقاي فياضي چيزي حدود 400 سهمييه جديد بعد از اعلام نتايج از شخص وزير گرفته اند.
مهدی قنبرزاده 21 آبان 1389
اقای فیاضی چون بدون درنظرگرفتن پارتی بازی کارمیکننداین همه حرف وحدیث پشت سرشون هتش.ماخیلی ازمدیریتشون راضی هسنیم
یک دانش اموز 15 مهر 1390
تو ساری یک معلم خوب پیدا نمی شه از دم مفت خور

ایول که از ساری کم انتخاب کردی

بابا مردیم از دستشون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.